Alles draait tegenwoordig om beleving.

Klantenbeleving die tastbaar, zichtbaar en meetbaar wordt. Jouw zintuigen zijn dan vaak jouw beste raadgevers wanneer je opzoek gaat naar de perfecte locatie waar jij jouw bijzondere coaching sessies, trainingen of team momenten wil laten ervaren door jouw klanten.

Toch, één impactvolle factor wordt vaak over het hoofd gezien.

Dé missing link waardoor jouw klantenbeleving meer effect heeft.

Een onmiskenbare voorwaarde opdat alles wat jij deelt, dieper binnenkomt, krachtiger wordt opgevangen en beter blijft hangen…

Uiteraard is schoonheid direct zichtbaar, kunnen smaken geproefd worden, geluiden, geuren en kleuren worden waargenomen, daar zorgen de meeste toplocaties in de praktijk wel voor.

Maar waar er vaak geen rekening mee gehouden wordt, is hoe onze innerlijke zintuigen geraakt kunnen worden.

Zintuigen zoals onze intuïtie, onze fijngevoeligheid, ons lichaamsbewustzijn, die enkel geroerd kunnen worden wanneer er in ontspanning ruimte voor gemaakt ka worden. Ruimte om naar binnen te keren, ruimte om stil te staan, ruimte voor transformatie.

Juist dat ontastbare wat geraakt mag worden, wat niet zichtbaar is maar diep voelbaar is, dat vraagt om een holistisch benadering van gastvrijheid.

Het is één allesomvattende ervaring die jouw bijblijft, waarbij je niet enkel geraakt wordt door de eenvoud van de natuur, de pure schoonheid van een plek en de krachtige invulling van een event.

Maar waar de sfeer waarin je wordt ontvangen, de mooie energie die je aanvoelt, door wie je wordt onthaald en de warmhartigheid waardoor je geraakt wordt, aan de basis liggen van een geslaagd event.

Klantenbeleving betekent voor ons al die subtiele onzichtbare en ontastbare details waarvan jij dat bijzonder gevoel van ‘welgekomen zijn’ ervaart, dat gevoel van thuiskomen.

‘Thuiskomen’, een feedback die we elke keer weer mogen ontvangen van coaches, trainers en teamleaders die hier te gast zijn, ‘Zo moeilijk in woorden om te zetten’, vertellen ze ons, ‘Een gevoel dat je enkel kan ervaren in het moment’.

Voor hier op Bernheim Helend Land is het glashelder, ‘Waar er ruimte is voor jouw binnenwereld, kan jouw buitenwereld moeiteloos transformeren’.

Hier wordt klantenbeleving moeiteloos getransformeerd in pure ontroering.